Selecteer een pagina

Hoe volledig is je crisiscommunicatie?

Wie het nieuws een beetje volgt, komt vaak genoeg crisissituaties tegen. Van, product recalls tot aan grote rampscenario’s. De voorbeelden zetten veel organisaties aan het denken. Als hen iets overkomt, zijn het crisismanagement en de crisiscommunicatie dan goed georganiseerd? Kennen de medewerkers, het bestuur en het crisisteam hun taak als plotseling de reputatie van de organisatie op het spel staat? En weet jij zelf wat je te doen staat?

Planning en oefening van tevoren zijn onmisbaar. Om je op weg te helpen, geven wij je een checklist voor de drie de fases van crisis. Want crisiscommunicatie is belangrijk tijdens een crisis, maar ook vooral vóór en ná een crisis. Ben jij op alle punten voorbereid?

Twijfel je of jouw organisatie elke crisissituatie aankan? Wil je vooraf beter voorbereiden en sterker staan als de wind draait? Neem dan contact met ons op via: 06 – 475 87 045.

Share This

Vertel het voort

Deel deze blog met je netwerk.