Selecteer een pagina
AGIN Timmermans: contentmarketing op maat

AGIN Timmermans: contentmarketing op maat

AGIN Timmermans: contentmarketing op maat

De visie van AGIN Timmermans op de incassobranche en hun werkwijze mag verteld worden. Aan de hand van een nieuwsbrief, vernieuwde webteksten en een bedrijfsvideo brachten we de kennis en ervaring van AGIN Timmermans over het voetlicht. Hiermee wordt de naamsbekendheid vergroot en zijn nieuwe doelgroepen aangeboord.

Klant
AGIN Timmermans
Links
Video
Website

 

Achtergrond

AGIN Timmermans is een gerechtsdeurwaarderskantoor met vier vestigingen in Nederland. De organisatie beschikt over een bevlogen team gerechtsdeurwaarders, juristen en incassospecialisten.

De incassospecialisten van AGIN Timmermans houden van hun vak en beheersen het als geen ander. Dankzij het intensieve en persoonlijke contact dat zij met debiteuren hebben zijn ze als geen ander in staat om in te schatten wat hun maatschappelijke en financiële status is en te achterhalen waarom iemand een betaling uitstelt of omzeilt. Deze aanpak is sinds 2018 gewaarborgd in de Sociaal Verantwoord Incasseren-certificering.

“In Sterk Werk hebben we niet alleen een professionele en kundige partner gevonden, maar ook een partner met wie we in teamverband een warme en vertrouwde samenwerking tot stand hebben weten te brengen voor de lange termijn! De persoonlijke benadering en laagdrempeligheid van het volledige team van Sterk Werk maken dit mogelijk.”

Rob Uytdewilligen – Gerechtsdeurwaarder en Commercieel Directeur van AGIN Timmermans

Webteksten

Webteksten schrijven we in een toegankelijke tone of voice en bewoordingen. Prettig leesbaar en aansprekend voor de verschillende doelgroepen van AGIN Timmermans. En indien gewenst doorklikbaar naar aanvullende informatie of verdiepingsartikelen.

Nieuwsbrief

Een van de communicatiemiddelen waar we AGIN Timmermans in ondersteunen is de digitale nieuwsbrief. Van ontwerp tot invulling en verzending – we pakken het hele proces op. Met de nieuwsbrief wil AGIN Timmermans  klanten en prospects niet enkel informeren, de wens is bovendien om met deze informatie hun betrokkenheid te vergroten. Dit vraagt om een persoonlijke aanpak, met content die makkelijk wegleest en niet enkel relevant is voor directies en bestuursleden, maar juist ook voor de mensen op de werkvloer.

Relaties van AGIN ontvangen de nieuwsbrief om de maand en blijven hiermee op de hoogte van workshops en events waar ze aan kunnen deelnemen. Ook biedt de nieuwsbrief praktische tips en een kijkje in de dagelijkse praktijk van AGIN Timmermans.

Bedrijfsvideo

AGIN Timmermans wil niet alleen vertellen dát ze een sociaal-maatschappelijke aanpak hanteert, maar wil dit juist ook laten zien. Deze sfeerimpressie van hoe AGIN Timmermans te werk gaat en communiceert geeft een kijkje in de werkwijze van de organisatie.

In de bedrijfsvideo die we  hebben geproduceerd laten we zien dat AGIN Timmermans een toegankelijke organisatie is waar je met aandacht gehoord en goed geholpen wordt door mensen die plezier hebben in hun werk. We kozen ervoor om gerechtsdeurwaarders en directeuren Rob Uytdewilligen en Martijn Roelands aan het woord te laten. Zij vertellen met trots over hun sociaal-maatschappelijke aanpak. Beelden van werknemers tonen de kijker dat de mensen bij AGIN Timmermans toegankelijk zijn en met veel plezier hun werk doen.

We filmden op vier locaties om te laten zien dat AGIN Timmermans op meerdere plekken actief is. De teksten in de video zijn ondersteunend aan wat Rob en Martijn vertellen, waardoor de boodschap beter blijft hangen. Bekijk hier het resultaat.

LEES MEER OVER DEZE CASE

Doel

De visie van AGIN Timmermans op de incassobranche en hun werkwijze mag verteld worden. De bescheidenheid over de organisatie is gedeeltelijk over boord gezet en met gepaste trots wordt de kennis, ervaring en sociaal-maatschappelijke aanpak van schuldenaren door AGIN over het voetlicht gebracht.. Hiermee wordt de naamsbekendheid vergroot en nieuwe doelgroepen aangeboord.

Aanpak

Sterk Werk zocht samen met AGIN naar de juiste tone of voice in hun content en gezamenlijk zetten we stappen om de zichtbaarheid van de incassospecialist te vergroten door kennis te delen, samenwerkingen aan te gaan en de kernboodschap van AGIN Timmermans via diverse kanalen te verspreiden. De eigen website is herschreven in heldere, toegankelijke taal, we ontwikkelden een nieuwsbrief en produceerden een bedrijfsvideo.

ADP HR Trends – beleef de arbeidsmarkt

ADP HR Trends – beleef de arbeidsmarkt

Beleef de arbeidsmarkt

Wat beweegt de arbeidsmarkt? Welke trends zijn er gaande? Aan welke functies is er een tekort en hoe trek je de juiste mensen aan? Het jaarlijkse HR Trends onderzoek geeft antwoord op deze vragen.
Klant
ADP
Links
Video

Achtergrond

Het jaarlijkse HR Trends onderzoek biedt organisaties inzicht in de meest recente ontwikkelingen in de wereld van HR. Vragen waarop HR-professionals een duidelijk en praktisch antwoord wensen. Samen met hun partners geeft ADP inzichten, mogelijke oplossingen via ervaringen van anderen en bieden ze een podium voor HR-professionals om met elkaar in gesprek te gaan.

Doel

Hoe realiseren we zoveel mogelijk aandacht voor dit onderzoek, op de juiste kanalen en hoe maken we het onderzoek zo relevant mogelijk voor de beoogde doelgroep?

Aanpak

Bekijk in de video hoe we dit project hebben aangepakt:

ADP over de kracht van PR

ADP over de kracht van PR

ADP over de kracht van PR

De kracht van PR en contentmarketing. Bij Sterk Werk kunnen we er eindeloos over praten. Ook onze klant ADP praat hier graag over mee.

De kracht van PR

Sander Roekx, voormalig marketingdirecteur bij ADP vertelt over onze samenwerking en laat zien hoe grootschalige projecten als HR Trends en de eerste loonstrook bijdragen aan de positionering van ADP als HR-dienstverlener en kennispartner op het gebied van HR en salarisverwerking.