Selecteer een pagina

Contentmarketing & PR

Naamsbekendheid én vertrouwen

Contentmarketing – Pakkende, ‘hapklare’ verhalen

Daar begint contentmarketing mee. De lezer of luisteraar moet ook direct snappen waaróm jouw blog, video of andere content nuttig is – je hebt zijn aandacht maar even.

Hoe wij contentmarketing in de praktijk inzetten?

Content maken is een uitdaging

Welk nieuws en welke kennis uit jouw organisatie is het waard om met jullie doelgroep te delen? Hoe krijg je die verhalen naar boven en hoe zet je die om in een video of blog? Cruciaal is ook dat je weet welke kanalen je inzet (je website, nieuwsbrieven, social media) en hoe jullie netwerken benut (medewerkers, klanten, prospects, website-bezoekers). Wij nemen je graag aan de hand en helpen je op weg.

PR – De kracht van geloofwaardigheid

In essentie is geloofwaardigheid de kracht van PR. Het is veel geloofwaardiger als anderen u op een onderwerp, thema, merk of organisatie tippen dan wanneer die organisatie dat zelf doet.

Hoe wij PR in de praktijk inzetten?

PR is meer dan naamsbekendheid

Sterke PR bouwt niet alleen aan naamsbekendheid, maar ook aan het vertrouwen in een merk. Dat begint met een scherp beeld van de doelgroep. Wie zijn de potentiële stakeholders en waar zijn zij te bereiken? Net zo belangrijk is met welke boodschap u ze wilt bereiken. Relevantie is daarbij het toverwoord. Relevante boodschappen voor de doelgroepen én relevante boodschappen voor uw organisatiedoelstellingen.

Meer informatie

Benieuwd naar onze aanpak? Vul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Je kunt ook bellen naar 010 – 456 78 49 of mailen naar info@sterkwerk.nl.