Selecteer een pagina

Contentmarketing

Hallo, ben jij in beeld?
Pakkende, ‘hapklare’ verhalen, daar begint contentmarketing mee. De lezer of luisteraar moet ook direct snappen waaróm jouw blog, video of andere content nuttig is – je hebt zijn aandacht maar even.

In de ideale situatie delen mensen jullie content ook onderling met elkaar. Zo kom je als organisatie in korte tijd op het netvlies bij een groot, maar specifiek publiek. Bijvoorbeeld CFO’s van middelgrote bedrijven.

Content maken kan een flinke uitdaging zijn. Welk nieuws en welke kennis uit jouw organisatie is het waard om met jullie doelgroep te delen? Hoe krijg je die verhalen naar boven en hoe zet je die om in een video of blog? Cruciaal is ook dat je weet welke kanalen je inzet (uw website, nieuwsbrieven, social media) en hoe jullie netwerken benut (medewerkers, klanten, prospects, website-bezoekers). Wij nemen je graag aan de hand en helpen je op weg.

Van concept tot product
Redactionele content kan hét middel zijn voor gratis publiciteit. Voorwaarde is dat de inhoud en timing kloppen. Je stuurt dit soort content immers naar journalisten, en die hebben het druk. Een belangrijk element is de volledigheid van jullie content; alle benodigde informatie moet aanwezig zijn. Onze consultants kennen veel journalisten en weten hoe ze werken. Daardoor weten we ook precies waar jullie content aan moet voldoen.

Een notoire valkuil bij content marketing is de verspilling van tijd en geld aan betekenisloze content. Neem van ons aan: zonder heldere tips, advies of praktisch nut is er niemand die jullie content leest en deelt. Kijk ook uit met al te commerciële content. Daar hebben veel mensen echt een broertje dood aan, met averechts effect.

Er is geen sjabloon voor content marketing. De gekozen vorm kan telkens kan verschillen. Blogs, video’s, infographics, interviews, klantmagazines, nieuwsbrieven of whitepapers: wij verzorgen ze van concept tot product. Resultaat staat altijd voorop. We zijn pas tevreden als jouw organisatie in beeld is bij het juiste publiek.

Contact
Benieuwd naar onze aanpak? Bel 010 – 456 78 49 of neem contact met ons op via info@sterkwerk.nl.
Op zoek naar een specifieke persoon die meer kan vertellen over contentmarketing? Scroll dan een klein stukje door.
Wil je een offerte aanvragen? Scroll dan nog een stukje door.

w
 

Kopje koffie?

Dit zijn de mensen die al het harde werk dat contentmarketing heet doen. Althans, een selectie. Bel of mail een van hen (of allemaal) voor meer informatie. Of praat met ons verder door over contentmarketing onder het genot van een kopje koffie.

Natascha van Noord

Natascha van Noord

Consultant

      

Sietse Pots

Sietse Pots

Managing Director

      

Niels van der Plas

Niels van der Plas

Consultant

      

Offerte aanvragen contentmarketing

Copyright © Sterk Werk Communicatie & Contentmarketing