Selecteer een pagina

Public Relations

Naamsbekendheid én vertrouwen.

Geloofwaardigheid. In essentie is dat de kracht van PR. Het is veel geloofwaardiger als anderen jou op een onderwerp, thema, merk of organisatie tippen dan wanneer die organisatie dat zelf doet.

Sterke PR bouwt niet alleen aan naamsbekendheid, maar ook aan het vertrouwen in een merk. Dat begint met een scherp beeld van de doelgroep. Wie zijn de potentiële stakeholders en waar bereik je die het best? Net zo belangrijk, is met welke boodschap je ze wilt bereiken. Relevantie is daarbij het toverwoord. Relevante boodschappen voor de doelgroepen én relevante boodschappen voor jouw organisatiedoelstellingen.

De juiste contacten
Blogteksten, infographics, persberichten, interviews, klantcases: telkens zoeken we naar de juiste boodschap. Om te zorgen dat deze boodschap landt, sturen we het naar de juiste platforms, redacteuren en journalisten. Wij kennen hen en zij kennen ons. Onze consultants weten uitstekend wat journalisten zoeken.

w
 

Kopje koffie?

Dit zijn de mensen die al het harde pr-werk doen. Nou ja, een selectie. Bel of mail een van hen (of allemaal) voor meer informatie. Of praat met ons verder door over public relations onder het genot van een kopje koffie.

Niels van der Plas

Niels van der Plas

Consultant

      

Sietse Pots

Sietse Pots

Managing Director

      

Isa de Pooter

Isa de Pooter

Consultant

   

Offerte aanvragen PR

Copyright © Sterk Werk Communicatie & Contentmarketing