Onze klanten

Elke dag zijn we bezig om de reputaties van onze klanten te bouwen, veranderen, bewaken en verstevigen. Dat doen we onder andere voor:

Wij ondersteunen ADP Nederland in het begeleiden van PR-activiteiten en langlopende marketing- en communicatiecampagnes. Voorbeelden hiervan zijn de Eerste loonstrookje campagne en persbijeenkomst, het People at Work onderzoek, webinars, persberichten en whitepapers.

Wij ondersteunen Aon bij PR-activiteiten en contentmarketing. Dit doen wij voor de verschillende solutions van Aon, zoals; Cyber, Risk, Wealth, Affinity & Health.
Wij begeleiden en adviseren BDO rondom PR-activiteiten zoals het sturen van persberichten, lobby en persbijeenkomsten. Ook geven wij mediatrainingen en bieden wij ondersteuning bij podcasts.

Wij hebben Mercy Ships bijgestaan in het genereren van media-aandacht voor de wereldwijde introductie van de Global Mercy in Rotterdam. We hebben een communicatieplan opgesteld, we gaven mediatrainingen en we verzorgden het binnen- en buitenlandse mediamanagement.

Wij hebben Kluitman Educatief geholpen met het opbouwen van naamsbekendheid, het uitdragen van de boodschap en het verder veroveren van een marktpositie.

Cases

Onze manier van werken komt het beste tot uiting in onze praktijkcases. Doe inspiratie op en bekijk onze cases.

Kinderen lezen steeds slechter en met minder plezier. Een doorn in het oog van Kluitman Educatief. Daarom ontwikkelde zij met Actief Leren Lezen (en Ha, ik snap het!) een lesmethode die de leesvaardigheid, het -begrip en -plezier vergroot.

In de jaarlijkse Benchmark Ziekenhuizen onderzoekt BDO Accountants & Adviseurs (BDO) de financiële performance van de algemene ziekenhuizen en de Universitaire Medische Centra in Nederland.

Sterk Werk Communicatie en Contentmarketing adviseert en ondersteunt het Leger des Heils al geruime tijd bij het opzetten van professionele communicatie en woordvoering.