Effectieve mediaoptredens
Alle mediavormen komen desgewenst voorbij: radio, krant, TV, overvaljournalistiek, vloggers of te gast zijn in een Talkshow.
Aan de hand van praktische theorie en herkenbare opdrachten leren de cursisten een kernboodschap formuleren en krijgen ze tips hoe ze die het beste kunnen gebruiken tijdens een mediaoptreden. Naast de inhoudelijke mediatraining is er ook veel aandacht voor coaching op het gebied van presentatie, houding en non-verbale communicatie.
Veilige leeromgeving
Wij verzorgen zowel in company trainingen of bij ons op kantoor in Rotterdam. Onze tarieven zijn marktconform en kenmerken zich eveneens door maatwerk.
De opzet en de aanpak is ook variabel. Van een korte (digitale) opfriscursus van twee uur tot een intensieve bootcamp van een hele dag. En alles wat dat daar tussen zit. Ons uitgangspunt luidt altijd: het gaat om (af)leren en niet om presteren.
Een veilige trainingsomgeving staat bij ons op nummer 1.
Onze trainingsopties:

Cases
Onze manier van werken komt het beste tot uiting in onze praktijkcases. Doe inspiratie op en bekijk onze cases.
Kinderen lezen steeds slechter en met minder plezier. Een doorn in het oog van Kluitman Educatief. Daarom ontwikkelde zij met Actief Leren Lezen (en Ha, ik snap het!) een lesmethode die de leesvaardigheid, het -begrip en -plezier vergroot.
In de jaarlijkse Benchmark Ziekenhuizen onderzoekt BDO Accountants & Adviseurs (BDO) de financiële performance van de algemene ziekenhuizen en de Universitaire Medische Centra in Nederland.
Sterk Werk Communicatie en Contentmarketing adviseert en ondersteunt het Leger des Heils al geruime tijd bij het opzetten van professionele communicatie en woordvoering.